piątek, 25 lipca 2014

Ogólnie

Hejkaa
Wiem, że dawno nie dodawalam postu, ale brakowało mi pomysłu i chęci.
Dzisiaj chciałam napisać tak ogólnie co u mnie nowego itp. 
W poniedziałek byłam u cioci, która podarowała mi 2 książki. Mówiła, że są super :). "Anioła" zaczęłam czytać. 
A oto te książki:


Ostatnio też przypomniałam sobie o mojej starej ulubienicy- Mirandzie Cosgrove. Weszłam na jej instagrama i takie wow 0___o jak ona wyładniała. Wstawiam kilka jej zdjęć. 




Pamiętajcie jednak, że zawsze najważniejsza będzie Demi Lovato. To moja jedyna idolka
#LovaticForever
Jednak kocham (jestem fanką, ale nie są moimi idolkami) Mirandę Cosgrove i Selenę Gomez. 
W ogóle CHYBA imię Selena czyta się z angielskim akcentem Selina, a polaczki cebulaczki tak se przyjęli, że Selena.
Ja już będę kończyć, bo czeka mnie konkurs drużynowy w skokach narciarskich (letnie Grand Prix). 
Wstawiam kilka moich głupich selfie na koniec. PA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz